Codziennie 2 miliardy osób używają produktów Unilever, aby wyglądać i czuć się lepiej oraz czerpać więcej z życia – dając nam niepowtarzalną okazję do budowy lepszej przyszłości.
Wspaniała gama produktów ponad 400 marek sprawia, że odgrywamy specjalną rolę w życiach osób na całym świecie.
Gdy konsumenci sięgają po zdrową żywność lub wysokiej jakości lody, ekonomiczne mydła zwalczające choroby, luksusowe szampony lub środki higieny osobistej, istnieje duże prawdopodobieństwo, że wybiorą jedną z naszych marek. Siedem z dziesięciu domostw na całym świecie dysponuje przynajmniej jednym produktem Unilever. Nasza gama wiodących na świecie, popularnych produktów obejmuje marki takie jak Lipton, Knorr, Dove, Axe, Hellmann's i Omo. Wśród zaufanych lokalnych marek dostosowanych do potrzeb klientów na domowym rynku można wymienić marki, takie jak Blue Band, Pureit i Suave.
Niezależnie od marki lub miejsca kupna, dopełniamy starań, aby przyczyniała się ona do realizacji naszego celu, jakim jest promowanie zrównoważonego stylu życia.
Zrównoważony biznesplan
Pragniemy, aby nasza firma rozwijała się, ale rozumiemy, że rozwój kosztem ludzi lub środowiska jest niemożliwy do przyjęcia i niekorzystny z punktu widzenia gospodarczego. Zrównoważony rozwój to jedyny akceptowany model dla naszej działalności.
Plan „Życie w sposób zrównoważony” (USLP) firmy Unilever stanowi podstawę naszego modelu biznesowego. Określa on sposób, w jaki uniezależniamy rozwój od wpływu na środowisko naturalne, jednocześnie zwiększając pozytywny wpływ na społeczeństwo.
USLP wyznacza trzy główne cele:
-Pomoc ponad miliardowi osób w celu poprawy ich zdrowia i samopoczucia.
-Zmniejszenie o połowę wpływu naszych produktów na środowisko naturalne.
-Pozyskiwanie 100% naszych surowców rolnych ze źródeł zarządzanych w sposób zrównoważony oraz poprawa warunków bytu ludzi w obrębie całego łańcucha wartości.
-Współpraca z innymi w celu tworzenia lepszej przyszłości
Wiemy, że nasze produkty muszą być zrównoważone na każdym etapie ich cyklu życia, a nie jedynie w fabrykach. Wymaga to współpracy z innymi, w tym naszymi dostawcami, konsumentami, rządami, organizacjami pozarządowymi i innymi firmami, w celu tworzeniu istotnych zmian niezbędnych, aby stawić czoła największym wyzwaniom naszego świata.