Organizatorem Konferencji jest Wydawnictwo Trade Media International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-564) ul. Koszykowa 6.
Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w agendzie konferencji oraz zobowiązuje się do ich publikacji na stronie internetowej.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia danej konferencji.
Wszystkie wygłaszane prezentacje są objęte prawami autorskimi prelegentów i mogą służyć jedynie w celach edukacyjnych.
Zgłoszenie udziału oraz warunki uczestnictwa
Udział w Konferencji jest płatny.
Uczestnikiem Konferencji może być każda zainteresowana osoba – z określonej grupy docelowej, która zarejestruje się online i po odnotowaniu wpłaty otrzyma na wskazany przez siebie adres e-mail potwierdzenie, że została zarejestrowana. Ilość Uczestników jest ograniczona. Organizator poinformuje na stronie danej konferencji o zakończeniu przyjmowania zgłoszeń.
Uczestnictwo osób z poza grupy docelowej konferencji rozpatrywane jest w trybie indywidualnym.
Uczestnictwo w konferencji obejmuje: udział w części prezentacyjnej, możliwość odwiedzenia stoisk wystawienniczych firm które prezentują swoje produkty podczas przerw zaplanowanych w trakcie konferencji, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, przerwę lunch-ową oraz imienny certyfikat.
Koszty dojazdu i ewentualnego zakwaterowania Uczestnicy pokrywają we własnym zakresie.
Wypełnienie formularza rejestracyjnego online oznacza akceptację postanowień powyższego regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych w trakcie trwania konferencji.
Uczestnik zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego z prawdą wypełnienia formularza rejestracyjnego online.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wprowadzenia do formularza rejestracyjnego błędnych danych Uczestnika.
Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inna osoba, pod warunkiem poinformowania Organizatora o tej zmianie i przesłaniu danych takiej osoby najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem konferencji.
Uczestnik konferencji pod żadnym pozorem nie może dystrybuować materiałów promocyjnych, informacyjnych, ani prowadzić żadnych czynności handlowych bez uprzedniej zgody Organizatora.
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa na 7 dni kalendarzowych lub mniej przed planowanym terminem konferencji, Uczestnikowi nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów. zobowiązuje się do zapłacenia 100% wartości wyszczególnionej w zamówieniu.
Za zgodą Uczestnika zebrane informacje mogą być gromadzone w jednej lub wielu bazach danych utrzymywanych przez Organizatora oraz Partnerów współpracujących z Organizatorem w ramach danej konferencji.
Organizator podejmuje wszelkie stosowne środki bezpieczeństwa zgodne z powszechnie przyjętymi zasadami służącymi ochronie poufności informacji.
Organizator zastrzega sobie prawo do dysponowania listą uczestników i publikowania nazw firm wraz ze stanowiskami osób biorących udział w konferencji.
Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na udostępnienie danych rejestracyjnych Partnerom współpracującym z Organizatorem w ramach danej konferencji oraz na przesłanie uczestnikowi informacji marketingowej.
Podczas konferencji Organizator może przeprowadzać dokumentację fotograficzną i video. Uczestnictwo w konferencji jest połączone z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie wizerunku każdego z Uczestników w materiałach informacyjnych i promocyjnych.
Każdy uczestnik biorący udział w konkursie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych Wydawnictwa Trade Media International Sp. z o.o., zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.).
Każdy uczestnik biorący udział w konkursie wyraża zgodę na otrzymywanie od Wydawnictwa Trade Media International Sp. z o.o., informacji handlowych w rozumieniu z ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. 2016 r., poz. 1030 ze zm.).
Każdy uczestnik biorący udział w konkursie wyraża zgodę na wykorzystywanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lipca 2014 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. 2016 poz. 1489 ze zm.) pochodzących od Wydawnictwa Trade Media International Sp. z o.o.
Postanowienia końcowe
Uczestnicy są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas konferencji.
Wypełnienie i wysłanie formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej danej konferencji oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z konferencją.
Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu.